.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان حدادعادل درباره هاشمی

به گزارش فارس، غلامعلی حداد عادل عصر دیروز در برنامه پرسش و پاسخ با دانشجویان در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان با بیان اینکه آقای هاشمی رفسنجانی هنوز در انتخابات موضع رسمی نگرفته است ادامه داد: نظر ما نظر مقام معظم رهبری در مورد ایشان است و اگر اختلاف نظری داریم مانند رهبری حرمت پیشکسوتان را نگه می‌داریم.

حداد عادل با اشاره به نقشه‌های دشمن علیه ما در عرصه اقتصادی، تحریم بانک مرکزی، خرید نفت، فشار، توطئه به وسیله افراد فعال در بازار سیاه و... از جمله این اقدامات عنوان و به بیان دلایل نوسانات نرخ ارز در چند روز گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: البته سکوت دولت در این 10 روز تعجب‌آور و سئوال‌انگیز بود و در جمع‌بندی به نتیجه رسیدند که قیمت سکه سقوط کرد و در مجلس نیز این تذکر را به دولت دادیم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر انحرافی وجود دارد و باید نسبت به آن هوشیار بود، گفت: اینکه رهبری اسمی از کسی نیاورده‌اند دلیل عدم مراقبت نیست و باید در مورد هر چیزی با توجه به اشارات رهبری آن را تشخیص دهیم.

حداد عادل با بیان اینکه با ساکتان فتنه وحدت نمی‌کنیم، ادامه داد: نسبت به عملکرد برخی افراد جبهه متحد اصولگرایان در قبال فتنه انتقاد دارم اما نباید وحدت را به هم بزنیم.

عضو شورای داوری جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه ساکتین فتنه را اصولگرا نمی‌دانیم و به دنبال ایجاد وحدت حداکثری هستیم تصریح کرد: مجلس هشتم گله‌هایی از دولت داشت اما به دنبال این است که با درک واقعیت در چارچوب مصلحت کشور عمل کند و در مجلس هفتم و هشتم بنای نمایندگان این نبود که نسبت به قانون و حقوق مردم ساکت بمانند.

وی با اشاره به تلاش برای کنترل نابسامانی در بازار ارز بیان داشت: گرانی ربطی به نوسانات قیمت ارز ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 بهمن 1390
حداد عادل چقدر بی بصیرت است که رای به احمدی نژاد داد کمتر از 2 سال بعد می گوید او انحرافی است. گرانی ها و عدم توانایی در برنامه ریزی اقتصادی و مدیریتی کشور آیا فتنه گری نیست ؟ حضور امثال حداد در مجلس که آ«را ناکارآمد کردند که حتی نمی توانند بودجه را سر وقت بررسی کنند فتنه گری نیست؟
احمد شوکتی 13 بهمن 1390
آقای حداد عادل نان برادر شهیدت را نخور آیا فراموش کرده ای رساله دکترای شما برای مستدام وبقای کدام حکومت رقم خورد تدوین گردید .ما که همسن وهمکلاس شما بودیم یادمان نرفته .ای کاش دانشجویان در پرسش وپاسخ از پایان نامه دکترا ی شما سئوال می کردند .بدان هاشمی استوانه انقلاب وسوابق قبل وبعد از انقلاب ایشان برعکس سوابق شما درخشان است وبرای مثل شما زود است که در خصوص این بزرگوار اظهار نظر های کذایی کنی.
احمد محمدی 15 بهمن 1390
چرا اظهار نظر مرا در خصوص آقای حداد عادل درج نکردید حتما ترسیدید سایتتان را ببندند.این کار شما مغایرت دارد بااطلاع رسانی شفاف.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.007 seconds.